RSS

Ziua Internationala a Cartii pentru Copii

04 Apr

       Marti, 2 aprilie, Filiala Lunca-Cetatuii a marcat  Ziua Internationala a Cartii pentru Copii, primindu-i in vizita pe micii ascultatori de povesti, prescolarii de la gradinita din localitate, insotiti de doamna educatoare Luminita Lupu.

Această prezentare necesită JavaScript.

 

One response to “Ziua Internationala a Cartii pentru Copii

  1. tv program

    9 Ianuarie 2014 at 10:53 am

    Cineva din lista de pa facebook mi-au recomandat
    acest articol. Nu am putut sa nu-l citesc.
    E super.
    Buna, ai interpretat Biblioteca Publica Ciurea exact cum imi place!

    Un punct de vedere destul de interesanta. Chiar ca
    iti da de meditat.
    Am citit multe lucruri fara rost pe internet, dar
    articolul tau chiam mi-a dar de gandit.

     

Lasă un răspuns

 
